[fusion_builder_container admin_label=”Intro” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”100px” padding_left=”” admin_toggled=”no”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” undefined=”” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text]
KOMMUNIKATION SKAL SKABE REEL VÆRDI
[/fusion_text][fusion_separator style_type=”single solid” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”#74c5da” top_margin=”0″ bottom_margin=”30px” border_size=”4″ icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”150px” alignment=”left” /][fusion_text]
Tekst af Amalie Søgaard, Eva Vestrheim, Anne Høi Tuxen, Gro Ammendrup Ladiges, Pelle Nilsson, Anders Rendtorff, Katrine Ninn-Grønne og Rikke Houkjær, K1.
[/fusion_text][fusion_sharing tagline=”” tagline_color=”” backgroundcolor=”” title=”” link=”” description=”” icons_boxed=”” icons_boxed_radius=”” color_type=”brand” icon_colors=”” box_colors=”” tooltip_placement=”” pinterest_image=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” /][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”15px” bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][fusion_text]
K1 sætter på årets Summit spot på værdifuld kommunikation. På den kommunikation, der skaber stærke fællesskaber, på den kommunikation, der skaber værdi for den enkelte, for forretningen og for samfundet. Deltagerne i K1 Summit 2017 får i løbet af eftermiddagen både kloge ord og reelle udfordringer, der skal løses. Derfor er der en åben invitation til at bidrage med gode udfordringer til dine fagfæller.
Når vi sætter fokus på værdifuld kommunikation, er det ud fra en dyb overbevisning om fagets store – og til dels uforløste – potentiale. I mange år har kommunikationsprofessionelle pebet lidt i krogene over ikke at blive inddraget i beslutningerne tidligt nok eller ikke at blive anderkendt. Mange steder sidder kommunikationschefen nu med ved direktionsbordet, og vi har understøttet vores virke med øget fokus på måling af indsatsen og et mere strategisk fokus.
Nu skal vi ikke længere pibe. Nu skal vi udforske og demonstrere, hvordan vi kan skabe endnu mere værdi. Debatten er allerede tyvstartet på Facebook, og 21. september går snakken live på K1 Summit 2017.
[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”15px” bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” undefined=”” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text]
Først stifter vi formelt K1 som forening. Derefter vil rektor på Samtidens Akademi Nadja Pass udfordre os til at skabe fællesskaber og sammenhængskraft.
K1-medstifter Anders Schroll vil give os perspektiver omkring værdifuld kommunikation og en udfordring til at træde i karakter som hovedpersoner. Der vil være mingling og festlig stemning. Og midt i programmet på Summit arbejder vi med at skabe reel værdi for hinanden med levende værksteder, hvor vi sammen løser reelle udfordringer.
[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”15px” bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”http://k1community.dk/wp-content/uploads/2017/12/IMG_7193-1024×768.jpg” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_separator style_type=”default” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”rgba(98,57,189,0)” top_margin=”100px” bottom_margin=”300px” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text]
SÅ HERMED EN OPFORDRING TIL ALLE KOMMUNIKATØRER:
KOM MED. SKAB VÆRDI. OG GIV OS DIN UDFORDRING!
[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”15px” bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][fusion_text]
Få sparring til din kommunikationsudfordring
Har din arbejdsplads en udfordring, som du gerne vil have hjælp til? Er du optaget af en samfundsudfordring, hvor kommunikation kan skabe værdi? Ser du en faglig udfordring for kommunikationsfaget?
Hvad er mere oplagt, end at arbejde med reelle kommunikationsudfordringer? K1 efterlyser 10-12 gode udfordringer fra virkelighedens verden til det arbejdende værksted på summit 21. september.
Hvad kan en udfordring fx være?
En udfordring kan være på samfundsniveau, fx at mange unge i 20’erne ikke stemmer, når der er valg i Danmark, at et stigende antal danskere ikke lader deres børn vaccinere, at vi bliver mere og mere usunde i vores livsstil, eller at vi ikke forholder os til vores pension i tide.
Det kan også være en kommunikationsmæssig udfordring, for eksempel hvad en kommunikationsuddannelse bør indeholde, hvordan vi som fag bliver bedre til at måle på vores værdi, eller hvilken rolle vi som kommunikationsprofessionelle kan spille i et postfaktuelt samfund. Eller den kan handle om, hvordan din virksomheds eller organisations kommunikation i højere grad bidrager til bundlinjen.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ layout=”1_2″ spacing=”2%” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” undefined=”” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”40px” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”15px” bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][fusion_text]
HVAD SKAL DU GØRE?
[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”15px” bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ layout=”1_2″ spacing=”2%” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” undefined=”” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text]
- Formuler din udfordring og tilmeld dig K1 Summit
- Kontakt K1 på hello@k-1.dk og fortæl om din udfordring
- Vær klar til at præsentere din udfordring for en arbejdsgruppe på 6-8 personer i det arbejdende værksted under Summit.
- Hold øjne og ører åbne, mens dit værksted arbejder.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text]
K1 hjælper med at fintune din udfordring og at sætte rammen for det arbejdende værksted.
K1 vil gerne takke vores vigtige samarbejdspartnere, Københavns Universitet, Axion og Danske Regioner for deres store hjælp ved K1 Summit 2017.
Det kan også være en kommunikationsmæssig udfordring, for eksempel hvad en kommunikationsuddannelse bør indeholde, hvordan vi som fag bliver bedre til at måle på vores værdi, eller hvilken rolle vi som kommunikationsprofessionelle kan spille i et postfaktuelt samfund. Eller den kan handle om, hvordan din virksomheds eller organisations kommunikation i højere grad bidrager til bundlinjen.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]