Hold en event

Har du lyst til at holde et arrangement i K1-regi? Det kan være et gå-hjem-møde, en workshop, konference, networking, samtalesaloner, virksomhedsbesøg, webinarer og meget mere.

Her er hovedprincipperne for arrangementer i K1:

• Du skal ikke spørge om lov
    Så længe dit arrangement følger K1’s formål, kan du bare gå i gang. K1's formål er at løfte kvaliteten i kommunikationsfaget generelt og udvikle faget takt med tiden og nye muligheder.
  • Arrangementer i K1 er gratis og åbne for alle medlemmer
    Som udgangspunktet er K1’s arrangementer kun for medlemmer – og for medlemmer er de altid gratis. I enkelte tilfælde giver vi adgang for ikke-medlemmer, eventuelt mod betaling. Tal med bestyrelsen om det.
  • K1 er drevet frivilligt
    Du skal selv stå for at gennemføre dit arrangement. Du kan trække på bestyrelsen til markedsføring og kommunikation, og det plejer ikke at være svært at finde andre K1’ere, som gerne vil hjælpe til. Foreningen har pt. (2022) desværre ikke mulighed for at støtte gennemførelsen af events økonomisk.

Rådfør dig med bestyrelsen
K1’s bestyrelse hjælper dig gerne med at komme i gang:

Jesper Steen Mortensen: jsmo@mail.dk / 2360 3946
Via Christensen: via@akademisk-formidling.dk / 5211 0613
Jesper Sloth Møller: jespersloth@gmail.com / 2233 8601

Nyttigt materiale
Hent vores vejledning om at skabe et godt event i K1-regi og vores tjekliste over alt det, du skal huske:

Vejledning om events i K1
Tjekliste for events i K1