Om K1

K1’s historie begynder i efteråret 2016, hvor en mindre gruppe af engagerede kommunikatører satte sig for at skabe et nyt samlingspunkt for kommunikatører. Ambitionerne var høje, og ressourcerne små. Heldigvis var interessen fra andre kommunikatører mærkbar, og snart meldte en række ildsjæle sig til arbejdet med at bygge K1 op.

Sammen har K1’erne skabt en forening, hvor alt drejer sig om kommunikation. Hvor alle bidrager og tager ansvar. Hvor vi har mange gode venner, men ingen kommercielle interesser. Hvor vi kan mødes på tværs af kommunikationsspeciale, uddannelse og alder. Hvor vores forskellighed udfordrer, inspirerer og udvikler kommunikationsfaget.

Kort sagt en foreningen, hvor K’et står for det kommunikationsbidrag, du selv lægger i det.

I dag er K1 en etableret forening med flere hundrede aktive medlemmer, og der kommer stadig flere til.

Vil du vide mere om K1, så skriv til os på k1@k1kommunikationsforening.dk