Pandora og millenials

ComCaseCompetition er nu en fast etableret del af kommunikationsmiljøet i Danmark. Konkurrencen, hvor danske og internationale kommunikationsstuderende får muligheden for at teste deres færdigheder hos nogle af de største, danske globale virksomheder. Tidligere caseværter tæller Coloplast, Carlsberg, Maersk, Novo Nordisk, Novozymes, Egmont, Maersk, Arla Food og Ørsted. Konkurrencen er et samarbejde mellem CBS, Djøf og casevirksomheden. K1 er en af støtterne bag konkurrencen.

En dansk verdenssucces

I år er det smykkegiganten Pandora, der stiller årets case. Mads Twomey-Madsen, Vice President Corporate Communications & Sustainability har tidligere været casestiller i sin tid hos Novozymes, og han ser CCC som en spændende mulighed for Pandora, der kan give virksomheden inspiration og viden til videre udvikling.

”Pandora er grundlagt i 1982, og har udviklet sig fra at være en lille dansk guldsmedebutik til verdens største smykkebrand med butikker og kunder verden over. Vi ser det som en enestående mulighed at kommunikationsstuderende kan byde ind med deres, i forhold til vores branding og udvikling fremover.”

En dansk verdenssucces

I år er det smykkegiganten Pandora, der stiller årets case. Mads Twomey-Madsen, Vice President Corporate Communications & Sustainability har tidligere væres casestiller i sin tid hos Novozymes, og han ser CCC som en spændende mulighed for Pandora, der kan give virksomheden inspiration og viden til videre udvikling.

”Pandora er grundlagt i 1982 og har udviklet sig fra en lille dansk guldsmedebutik til verdens største smykkebrand med butikker og kunder verden over. Vi ser det som en enestående mulighed til at se, hvad de kommunikationsstuderende kan byde ind med, i forhold til vores branding og udvikling fremover.”

Mange gode forslag

Pandora var i sidste uge været værter for et introarrangement til ComCaseCompetition for danske og internationale studerende, der gerne vil være med i CCC.

”Vi inkluderede et lille gruppearbejde, hvor de studerende fik lejlighed til komme med deres bud på, hvordan Pandora kunne komme bedre i kontakt internationalt med aldersgruppen 18 til 35, også kaldet Millenials. Vi fik virkelig mange gode forslag. F.eks. mente flere, at vi kunne styrke vores brand med at fortælle mere om vores Social Responsibillity aktiviteter, primært i Thailand, hvor vores produktion foregår. Her fik vi mange gode og konstruktive forslag. Vi fik også gode forslag til at kommunikere mere om sustainability, hvor vi jo også står stærkt. Det var en meget positiv oplevelse, og vi glæder os til selve konkurrencen, der finder sted den 21-22 marts på CBS, ” forklarer Mads Twomey-Madsen.

Tilmelding til ComCaseCompetion er 3. marts. Studerende, der har lyst til at deltage, kan finde information her:  https://www.djoef.dk/kurser-og-arrangementer/case-competition/communication-case-competition.aspx

Om Pandora:

PANDORA blev stiftet i 1982 og har hovedkontor i København. PANDORA beskæftiger på verdensplan over 32.000 medarbejdere, hvoraf ca. 14.000 arbejder i Thailand, hvor virksomheden fremstiller sine smykker. PANDORA er noteret på Nasdaq Copenhagen. I 2018 udgjorde PANDORAs samlede omsætning DKK 22,8 mia. (ca. EUR 3,1 mia.). For yderligere oplysninger henvises til www.pandoragroup.com.

Efterlad en kommentar

Du skal være logget ind for at kommentere