Få styr på psykologien i rådgiverrollen

Kender du det: Svedige håndflader og høj puls, inden du skal til møde med topchefen og give dine bedste råd til en kritisk kommunikationsindsats. Hvordan mon vejret er i hjørnekontoret i dag? Bliver du klappet eller kylet ud? Det er aldrig helt til at vide… Heldigvis er der hjælp at hente. Uanset, om du er intern eller ekstern rådgiver, er forståelse af det psykologiske spil i en-til-en-relationen afgørende for, om dine råd får gennemslagskraft. Og for at du kan skelne mellem fakta og følelser i den feedback, du får. I stedet for at være bange for en følelsesmæssig reaktion, kan du se følelser som data, der kan gøre dig klogere og din rådgivning bedre. Kom til arrangement i K1 og bliv klogere på, hvad der foregår under overfladen i rådgivningssituationen. Og prøv konkrete værktøjer på egen krop! Oplægsholder og facilitator er erhvervspsykolog Jesper Marcussen, der er Managing Partner i Green Andersen, som også lægger hus til. Jesper har mange års erfaring med ledelses- og organisationsudvikling og er executive coach for ledere i offentlige og private virksomheder. Læs mere om Jesper Marcussen og Green Andersen på www.green-andersen.dk. Program * 16.30: Velkommen * ”Gennemslagskraft i rådgiverollen – brug følelser som data” * Oplæg og træning * Dialog og opsamling * 18.30: Arrangementet slutter Lokation Netværksmødet afholdes på Green Andersen, Strandgade 4B, 1401 København K, hvor der bydes på lidt at spise og drikke i forbindelse med arrangementet. OBS: Der er p.t. fuldt booket til arrangementet. Vi arbejder på at skabe flere pladser. For at komme på venteliste skriv venligst en mail til peter@jepsenplus.dk. Tilmeld dig her.

* 16.30: Velkommen
* ”Gennemslagskraft i rådgiverollen – brug følelser som data”
* Oplæg og træning
* Dialog og opsamling